Vai uzņēmumā nepieciešama dokumentu arhivēšana?
- Dokumentu arhivēšanu kā nepieciešamību nosaka virkne likumdošanas prasību un normatīvo aktu.
- Par dokumentu arhivēšanu uzņēmumā atbildīgs ir uzņēmuma vadītājs.
Kādas priekšrocības ir dokumentu arhivēšanai?
- Veicot dokumentu sistematizāciju pa veidiem un gadiem tiek sastādīti saraksti un apraksti par uzņēmuma dokumentiem par noteiktu laika periodu.
- Dokumentu arhivēšana rada pārskatāmu un ērtu dokumentu lietošanas un izmantošanas sistēmu arī par to laika periodu, kad dokuments nav vairs savas aktīvās darbības fāzē.
- Praktisko un vēsturisko nozīmi zaudējušie dokumenti, ievērojot likumdošanā noteikto kārtību tiek atlasīti iznīcināšanai, sastādot aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai.
- Tiek atbrīvoti telpu, plauktu resursi tekošo dokumentu uzkrāšanai.
- Dokumentu glabāšana ārpus uzņēmuma telpām sastāda ievērojamas izmaksas un ir praktiski un ekonomiski neizdevīga.
Ko piedāvā SIA „Arhīva un lietvedības serviss”?
- Klientam piedāvājam kompleksu dokumentu arhivēšanas pakalpojumu paketi un nodrošinām konsultācijas gan arhivēšanas, gan lietvedības darba organizācijas jautājumos.
- Izstrādājam un sastādam uzņēmuma lietu nomenklatūru.
- Garantējam atbildību par sava darba izpildi, atbildību par sniegto pakalpojumu kvalitāti, likumu un normatīvo aktu prasību ievērošanu un regulāru likumdošanas aktu izmaiņu uzraudzību.
- Mēs strādājam ar klientiem, kuri sevi pierādījuši veiksmīgā biznesā, saņemot atsauksmes par mūsu sadarbību un arhivēšanas pakalpojumu kvalitāti.
- Mūsu firmas moto: „Strādāt tā , lai katrs klientam sniegtais dokumentu arhivēšanas pakalpojums kļūtu rekomendācija nākošajam”.
Kā plānot dokumentu arhivēšanu?
- Konsultācijas par dokumentu arhivēšanas procesu un darbību izklāstu nodrošinām bez maksas, izbraucot pie klienta.
- Tiek saskaņots dokumentu arhivēšanas plāns un izstrādāts darba grafiks, pieskaņojot klienta vajadzībām.
|
|
|
|